Întrebări frecvente

În cazul tablourilor personalizate, alege modelul si dimensiunea dorită după care vei observa că va apărea prețul si un buton pt personalizarea tabloului. Încarcă și așează poza ta pe tablou apoi apasă butonul verde din dreapta sus pt adăugarea produsului în coș după care poți continua cu finalizarea comenzii.

Pentru celelalte produse, doar adaugă în coș și finalizează comanda

Transportul costă 19,9 lei oriunde în România, iar pentru comenzile achitate online cu cardul pe site, transportul este GRATUIT!

Transportul se realizează prin firma de curierat GLS.

După plasarea comenzii cu ramburs, te vom contacta telefonic sau pe whatsapp în maxim 24 ore pentru confirmare și transmiterea timpului de livrare.

În cazul comenzilor achitate cu cardul, nu mai este nevoie de confirmare telefonică. Îți vom transmite timpul de livrare pe email și vom încerca să realizăm și expedia comanda ta cât mai repede posibil.

Toate comenzile pleacă de la noi în următoarea zi lucrătoare de la confirmare, și ajung la destinație în 24-48 ore.

De exemplu, o comandă plasată și confirmată Luni, va pleca de la noi Marți și va ajunge Miercuri. 

Comenzile plasate și confirmate joi, pleacă de la noi vineri și ajung Luni.

Comenzile plasate Vineri, Sâmbătă și Duminică, vor pleca Luni și vor ajunge Marți.

Totuși, pot exista situații în care, datorită unor condiții ce nu țin de noi, GLS să nu reușească să onoreze livrarea tuturor comenzilor a doua zi, iar astfel termenul de livrare se poate prelungi cu încă o zi lucrătoare!

Nici o comandă nu pleacă de la noi fără a fi confirmată.

O comandă este confirmată în momentul în care ti-am comunicat timpul de livrare telefonic, whatsapp sau pe email!

Ramburs:În numerar la curier in momentul primirii coletului. Această metodă implică o taxă suplimentară de 2,5 lei. Taxa de ramburs reflectă o parte din costurile de procesare ale curierului. Plata cu cardul este întotdeauna fără taxe suplimentare. 

Online cu cardul direct pe site: Folosim cel mai sigur și utilizat procesator de plăți online din lume; Stripe! Nu se percepe nici un comision, iar datele cardului rămân în siguranță

Dacă dorești să returnezi un produs comandat de la noi, trebuie să știi că comform legii OUG nr. 34/2014 ai la dispoziție o perioadă de 14 zile calendaristice. Tot ce trebuie să faci este să iei legătura cu noi prin email la contact@canvasink.ro sau să ne scrii direct pe messenger.

Costul returului este achitat de către client!

Trebuie să știi că produsele personalizate conform legii OUG34/2014 art.16 lit.c nu pot fi returnate.

Poți citi aici întreaga lege OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor

Statusul comenzii poate fi verificat aici: Verifică Status Comandă

Când statusul este: Finalizată, vei putea vedea si nr AWB al coletului și timpul estimativ în care comanda ajunge la tine

Nu, factura nu va fi introdusă în colet. Ea se va trimite automat pe email in momentul în care finalizăm comanda împreună cu nr awb și un link de urmărire a coletului.